Споживачам
Тарифи
Інформація щодо цін на електричну енергію та додаткових тарифів
Відповідно до частини першої статті 67 Закону України “Про ринок електричної енергії”, в Україні функціонує єдиний ринок “на добу наперед” та внутрішньодобовий ринок. Відповідно до частини п’ятої цієї статті, 5. Ціна купівлі-продажу електричної енергії на ринку “на добу наперед” визначається для кожного розрахункового періоду оператором ринку за принципом граничного ціноутворення на основі балансу сукупного попиту на електричну енергію та її сукупної пропозиції, а на внутрішньодобовому ринку – за принципом ціноутворення “по заявленій (пропонованій) ціні” відповідно до правил ринку “на добу наперед” та внутрішньодобового ринку. Ціни на ринку “на добу наперед” та внутрішньодобовому ринку є вільними (ринковими) цінами.
Переглянути ціни, що склались з січня 2019 року, можна за посиланням на сайті ДП “Оператор ринку“.
Відповідно до вимог Закону України “Про ринок електричної енергії”, з 01 січня 2019 року оплата за розподіл електричної енергії (транзит місцевими мережами) здійснюється за окремою платою, що не входить до вартості електричної енергії.
Відповідно до положень Правил роздрібного ринку електричної енергії (пункт 5.10) споживач здійснює плату за послугу з розподілу (передачі) електричної енергії або через постачальника, або безпосередньо оператору системи. Спосіб оплати за послугу з розподілу (передачі) електричної енергії зазначається в комерційній пропозиції, яка є додатком до цього Договору.
Тарифи на послуги з розподілу електричної енергії встановлюються НКРЕКП та є різні для різних операторів з розподілу електричної енергії.
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ
ТОВ “БІОЕНЕРДЖІТРАНС” надає широкий спектр послуг, серед яких є у тому числі інформаційно-консультаційні послуги, надання роз’яснень щодо діяльності споживачів на ринку електричної енергії, формування індивідуальних комерційних пропозицій.
Для зв’язку із ТОВ “БІОЕНЕРДЖІТРАНС” рекомендуємо обрати один із наступних способів зв’язку:
1. Телефонуйте :
+38 067 734 45 96
+38 044 465 85 75
2. Напишіть електронного листа:
betrans.ua@gmail.com
energy@betrans.com.ua
3. Зверніться письмово:
Направити письмове звернення, скаргу, претензію та повідомлення за адресою нашого центру обслуговування споживачів: 07200, Київська обл., Іванківський район, смт. Іванків, вул. Івана Проскури , буд. 89
Режим роботи центру обслуговування споживачів та наших контактних телефонів:
Понеділок-п’ятниця: з 09-00 до 18-00 години,
Обідня перерва: з 13-00 до 14-00 години,
Субота-неділя – вихідні дні.
Рекомендації до оформлення звернення
- Найменування
Необхідно обов’язково вказати повне найменування споживача відповідно до установчих документів, юридичну адресу, адресу місцезнаходження об’єкта електропостачання, EIC-код об’єкта електропостачання; - Суть
Викласти суть порушеного питання, пропозиції, заяви, скарги, повідомлення тощо; - Підписання
Письмове звернення споживача повинно бути підписано заявником із зазначенням дати звернення; - Адреса
У зверненні має бути зазначено електронну адресу, на яку буде надано попередню відповідь від ТОВ “БІОЕНЕРДЖІТРАНС”.
До звернення бажано додати наявні оригінали рішень або копії рішень, які приймалися за попередніми зверненнями, а також, за наявності, документи, необхідні для розгляду , які після розгляду будуть повернені споживачу.
Попередня відповідь на звернення споживача надається протягом 1 робочого дня від дня отримання звернення шляхом направлення відповіді на електронну адресу, значену у зверненні споживача.
Повідомлення споживачів про загрозу електробезпеці та вирішення спорів щодо постачання електричної енергії
ТОВ “БІОЕНЕРДЖІТРАНС” здійснює розгляд звернень, скарг, претензій та повідомлень споживачів про загрозу електробезпеці за телефонами: +38 067 734 45 96, +38 044 465 85 75 , у відповідні години роботи кол-центру. Звернення, скарги та претензії споживачів стосовно якості постачання електричної енергії та повідомлення споживачів про загрозу електробезпеки мають бути оформлені у письмовій формі і надані поштовим зв`язком на адресу ТОВ “БІОЕНЕРДЖІТРАНС”
Юридичні реквізити
Поштова адреса: 07200, Київська обл., Іванківський район, смт. Іванків, вул. Івана Проскури , буд. 89
Тел.: +38 067 734 45 96, +38 044 465 85 75
E-mail: betrans.ua@gmail.com ; energy@betrans.com.ua
Звернення/скарги/претензії/повідомлення споживачів стосовно якості постачання електричної енергії та/або про загрозу електробезпеці розглядаються по суті у строки, встановлені чинним законодавством, залежно від предмету питань, порушених у них.
Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеці споживачів
Цей Порядок визначає процедуру надання інформації про загрозу електробезпеці споживачів і створений для оперативного реагування і швидкої локалізації подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві.
І. Дії працівників або свідків нещасного випадку чи аварії яка становить загрозу електробезпеці
- Строк подачі інформації: Негайно
- Кому подається інформація: Для працівників – безпосередній керівник працівника або іншу уповноважену особу на підприємстві. Для споживачів – зателефонувати за номером: +38 067 734 45 96 , +38 044 465 85 75
- Порядок дій: У випадку виявлення подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві необхідно негайно перш за все самому тримати безпечну відстань від місця події (у випадку замикання на землю чи падіння дерева на дроти повітряних ліній безпечна від- стань становить не ближче 8 метрів), сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближенню до місця аварії випадкових перехожих чи тварин та повідомити про те, що сталося через засоби зв`язку або нарочним безпосереднього керівника або іншу уповноважену особу на підприємстві для споживачів – зателефонувати за номером: +38 067 734 45 96 , +38 044 465 85 75
ІІ. Дії керівників або інших уповноважених осіб на підприємстві у разі отримання повідомлення про нещасний випадок чи аварію яка становить загрозу електробезпеці
- Строк подачі інформації: Негайно;
- Кому подається інформація: У разі пожежі на об’єктах: повідомити за допомогою засобів зв`язку відділ цивільного захисту, пожежної безпеки та мобілізаційної роботи, чергового диспетчера РЕМ, ОДС. тел. 101;
- Порядок дій: Керівники на місцях перш за все повинні оцінити ситуацію і визначити наслідки від настання нещасного випадку або інших подій, які становлять загрозу електробезпеці, організувати за необхідності надання першої медичної допомоги, прийняти невідкладні заходи по недопущенню подібних подій.
Звернення, скарги, претензії
Отримані звернення, скарги, претензії та повідомлення споживачів розглядаються у порядку та строки, встановлені чинним законодавством України.
Всі Спори і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договір BET енергії або в зв’язк ним, або інші суперечки, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій.
У випадку неможливості досягнення згоди Сторін в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» і / або передати спір до господарських судів України. Звернення до Регулятора або його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права на вирішення спору в судовому порядку.
Відповідно до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», Регулятор забезпечує захист прав та законних інтересів споживачів товарів (послуг), які виробляються (надаються) суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, розгляд звернень таких споживачів та врегулювання спорів, надання роз’яснень з питань застосування нормативно-правових актів Регулятора:
Регулятор розглядає скарги споживачів щодо порушення їхніх прав та інтересів суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, а також вирішує спори, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, з питань:
- доступу/приєднання до електричних, теплових та газових мереж, нафто- та продуктопроводів, мереж централізованого водопостачання і водовідведення;
- дотримання суб’єктами господарювання ліцензійних умов;
- якості товарів і послуг, що надаються споживачам у сферах енергетики та комунальних послуг;
- інших питань, розгляд яких віднесено законом до компетенції Регулятора.
Розгляд скарги регулятором
Регулятор розглядає скарги споживачів відповідно до Закону України “Про звернення громадян”. Вирішення спорів, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, здійснюється у порядку, затвердженому Регулятором.
Під час розгляду скарг, вирішення спорів Регулятор має право вимагати від суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, копії документів, пояснення та іншу інформацію, необхідні для встановлення фактичних обставин справи та врегулювання спорів.
До прийняття рішення по суті спірного питання Регулятор може проводити попередні слухання із залученням заінтересованих осіб та, за потреби, проводити позапланові перевірки. Порядок проведення попередніх слухань визначається Регулятором.
За результатами розгляду скарги, вирішення спорів Регулятор приймає рішення про:
- припинення порушення суб’єктом господарювання, що провадить діяльність у сфері енергетики та комунальних послуг, законодавства у відповідній сфері;
- припинення порушення суб’єктом господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, ліцензійних умов;
- накладення штрафу на суб’єкта господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, у встановленому порядку припинення розгляду звернення заявника.
Інформація щодо компенсацій споживачам надається постачальником відповідно до додатку 8 до постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 375 (див. главу 7, пункти 7.6-7.7 зазначеної постанови -( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0375874-18#Text ).