Загальна інформація для споживачів
Права та обов'язки споживача, постачальника та інших суб'єктів ринку електричної енергії регламентується законодавством України.
статтею 58 Закону України "Про ринок електричної енергії" (із змінами);
розділом 5 пунктом 5.5 "Правил роздрібного ринку електричної енергії", затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018р. №312.

У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності до чинного законодавства України.
 
Подати звернення, скаргу або претензію стосовно якості постачання електричної енергії та повідомити про загрозу електробезпеки можна в центрі обслуговування споживачів за адресою:07200, Україна, Київська область, Іванківський район, смт. Іванків,  вул. Івана Проскури, буд. 89, а також за телефонами: +380 (44) 4658575, +380 (67) 7344596, +380 (99) 6756101
 
 
Важлива інформація:


Законодавча база